Preskoči na glavni sadržaj
Kupujte putem interneta u: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

FAQ - pitanja i odgovori

ZAPOVJED

Možete otkazati svoju narudžbu. Ako imate bilo kakva otkazivanja ili promjene vaše narudžbe, slobodno kontaktirajte našu službu za korisnike na service@mosafil.com ili telefonom na +49 40 79 75 08 920.

Rado! Mozaik uzorci se isporučuju u dimenziji cca 10x10 cm, uzorci za pločice se izrezuju iz željene pločice i dimenzija su max 30x60 cm te nisu podložni zamjeni ili povratu.

Budući da smo isključivo online prodavač, slobodno možete naručiti naše artikle online na www.mosafil.com.
PLAĆANJE I CIJENE

U Mosafilu možete platiti sljedećim načinima plaćanja: • Odmah • PayPal-om • Uplatom unaprijed • Preko fakture • Kreditnom karticom

Da, sve navedene cijene uključuju PDV.

Ne, cijene ne uključuju troškove slanja i dostave uključujući PDV. Troškovi dostave izračunavaju se na temelju težine i vašeg poštanskog broja. Troškovi dostave se automatski izračunavaju i prikazuju u košarici.

Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike na service@mosafil.com. Pošaljite nam broj svoje narudžbe ili broj narudžbe kako bismo vam mogli poslati fakturu koja nedostaje.
DOSTAVA

Trenutno šaljemo naše pakete samo DHL-om ili DPD-om. Ako je ukupna težina narudžbe preteška, bit će otpremljena s otpremnicom Kühne & Nagel i Hellmann. Uvijek nastojimo našim kupcima ponuditi najbolje mogućnosti dostave i pažljivo odabiremo naše partnere kako bismo osigurali brzu i pouzdanu dostavu. Isporuka se odvija s podiznom platformom "bez rubnika". Osigurajte slobodan pristup i čvrstu površinu kako biste mogli postaviti palete na odgovarajući način.

Da, možete navesti zasebnu adresu za dostavu koja se razlikuje od adrese za naplatu.

Naš Mosafil tim uvijek nastoji obraditi vašu narudžbu što je brže moguće. Budući da naši artikli imaju različita vremena isporuke, možete ih pronaći na našoj stranici proizvoda. Ovo se stalno ažurira.

Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, primit ćete e-poruku s brojem za praćenje za praćenje vaše narudžbe.

Ne, nažalost ne nudimo ekspresnu dostavu.
ZAHTJEV

Pažljivo provjerite svoju narudžbu kada stigne. Ako je vaša narudžba oštećena u transportu, prijavite nam štetu istog dana. Pošaljite nam slike oštećenja e-poštom na service@mosafil.com. Kontaktirat ćemo Vas što je prije moguće i poduzeti potrebne korake za zamjenu ili povrat novca.

Ispričavamo se zbog neugodnosti. Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike na service@mosafil.com i pošaljite nam slike neispravnog artikla. Kontaktirat ćemo Vas što je prije moguće i poduzeti potrebne korake za zamjenu ili povrat novca.

Ako vraćate svoju narudžbu, morate to sami organizirati i sami snositi troškove paketske službe ili dostavne tvrtke. Za narudžbe s Marketplacea ne naplaćuju se troškovi povratne dostave. Dodatne informacije možete pronaći u našim uvjetima otkazivanja.

Nakon što primimo pošiljku i pregledamo artikle, vratit ćemo vam odgovarajući iznos uplate. Ovisno o roku poštanske dostave i načinu plaćanja, uplata bi trebala biti uplaćena na vaš račun u roku od 14 radnih dana od primitka pošiljke. Za povrat koristimo isti način plaćanja koji je korišten u izvornoj transakciji. Dodatne informacije možete pronaći u našim uvjetima otkazivanja.
RAČUN KUPCA

Možete se registrirati u bilo kojem trenutku, besplatno i bez obveze, na www.mosafil.com pod Moj račun. Registracija donosi brojne prednosti kao što su: • Brza kupovina • Spremanje podataka i postavki. • Pregled narudžbi i informacije o otpremi • Upravljanje pretplatom na newsletter Nakon registracije primit ćete e-poruku s potvrdom od nas i tada se možete prijaviti na svoj račun u bilo kojem trenutku.

Svoje osobne podatke možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Da biste to učinili, morate se prijaviti na svoj korisnički račun. Svoje podatke možete promijeniti pod “Osobni podaci”.

To nije problem! U svakom trenutku možete zatražiti novu lozinku. U odjeljku "Moj račun" kliknite "Zaboravio sam lozinku". (Link), a zatim unesite svoju adresu e-pošte. Zatim ćete primiti e-poruku s vezom koju možete koristiti za ponovno postavljanje lozinke. U e-poruci kliknite Reset Password i zatim unesite novu lozinku. Nakon što ste dodijelili novu lozinku, možete se ponovo normalno prijaviti.

Ako želite izbrisati svoj korisnički račun, jednostavno kontaktirajte našu službu za korisnike od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati telefonom na +49 40 797 50 89 20 ili nam pošaljite e-poruku na service@mosafil.com. Ovdje smo da pomognemo.
SLUŽBA ZA KORISNIKE

Ako više ne želite primati naš newsletter, možete se odjaviti u bilo kojem trenutku. Da biste to učinili, jednostavno kliknite na poveznicu za odjavu koju ćete pronaći na kraju svakog newslettera.

Kontaktirajte našu službu za korisnike: od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati ili telefonom na Tel: +49 40 797 50 89 20 ili nam pošaljite e-poštu na service@mosafil.com. Ovdje smo da pomognemo.